Thursday 17 September 2015

PROJEK BAJU DAKWAH

Assalamualaikum

Alhamdulillah,

Saya telah berjaya memecahkan benteng dalam diri saya untuk menceburi bidang perniagaan. Saya cukup takut untuk masuk ke dalam bidang ini. Terlalu memikirkan kesan negatif yang akan saya terima.

Saya beranikan diri saya dengan masuk business susu berperisa. Dan kini, menjadi ahli pasukan untuk projek baju #DAKWAH.

Saya akan ceritakan " Starting point " saya boleh terjebak dengan kegiatan ini di entry yang seterusnya.

Teruskan sokongan untuk dunia #DAKWAH yang luas terbentang.

Di sini saya sertkan LIMA (5) design baju untuk projek baju #DAKWAH ini






Tempahan akan dibuka sehingga 29 Sept 2015 (Masa kecederaan pada 30 September 2015)

Penghantaran baju akan bermula pada 15 Okt 2015

Kepada yang berminat untuk mendapatkan baju yang menarik ini, boleh hubungi:

Amer
012-6927305
Whatsapp/Call

No comments:

Post a Comment